دکتر پورمازار جراح و متخصص عمل لازک چشم ،لیزیک،بلفاروپلاستی

لیزیک مدرن در آینده

گردآوری شده توسط : گروه تحقیقاتی کلینیک چشم بینایی
آخرین به روز رسانی :15 بهمن ، 1398
لیزیک مدرن در آینده

ویژگی های لیزر مدرن در آینده چشم پزشکی

در سالهای اولیه حضور لیزیک در زمینه زیبایی، تغییرات زیادی انجام شده است. در اوایل فناوری مورد استفاده لیزیک به اندازه  که الان پیشرفت کرده است، پیشرفته نبود. امروزه از لیزیک برای بهبود دید بیماران استفاده می کنیم. در مرکز لیزر چشم، ما همیشه به اهمیت فناوری اعتقاد داشته ایم و با ماندن در صدر پیشرفت های فناوری، می توانیم بهترین راه حل ها را برای تصحیح بینایی به بیماران خود ارائه دهیم.

چشم پزشک

لیزیک مدرن چیست؟

لیزیک مدرن به ترکیب توپوگرافی هدایت شده و all-laser،bladeless LASIK ، اشاره دارد. نتیجه درمانی سریعتر، ایمن تر و دقیق تر از همیشه است. با توجه به هر چشم، احتمال بروز عوارض جانبی در مقایسه با روش های قدیمی لیزر، دیگر وجود ندارد.
یکی از هیجان انگیزترین تغییر در فناوری لیزیک چشم از زمان آغاز کار، استفاده از لیزر femtosecond به جای تیغه استیل دستی برای ایجاد فلپ قرنیه است. لیزر femtosecond فلاپ های دقیق و مداوم تری ایجاد می کند و این کار را خیلی سریع انجام می دهد - در واقع، لیزر femtosecond که ما از آن استفاده می کنیم 1 تریلیون برابر سریعتر از بال زدن یک خفاش می باشد. به دلیل نحوه ایجاد فلاپ ها با لیزر، آنها با اطمینان بیشتری در جای خود قرار می گیرند و در نتیجه زمان های بهبود و ترمیم را کاهش می دهند. لیزرهای Femtosecond همچنین به بیماران ما این اطمینان را می دهند که بدانند این قسمت حیاتی از عمل با لیزر اتوماتیک به جای تیغه فلزی و تقریبا دست جراح انجام می شود.

یکی دیگر از تغییر هیجان انگیز این فن آوری، پیشرفت در تکنولوژی لیزر اکسیژن است. لیزرهای برقی برای از بین بردن قسمتهای میکروسکوپی بافت قرنیه، تغییر شکل یا صاف کردن انحنای قرنیه استفاده می شوند. لیزر اگزیمر بهترین کلاس ما، Alcon EX500، برش های تمیز و دقیقی را انجام می دهد. چنان دقیق که می تواند یک دانه ماسه را به 1000 قطعه تقسیم کند. EX500 که برای سرعت، شخصی سازی و دقت ساخته شده است، به ما امکان می دهد بالاترین سطح نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم را درمان کنیم، بنابراین می توانیم حتی به بیمارانی که گفتیم واجد شرایط استفاده از لیزر نیستند نیز کمک کنیم آن هم بدون هیچ درد و ناراحتی!

آینده لیزر چشم

درمان لیزر منحصر به فرد چشم شما تنظیم شده است

همچنین از توسعه LASIK با نام توپوگرافی تحت نام تجاری Contoura، که لیزر را با ویژگی های منحصر به فرد چشم شما شخصی سازی می کند، که بسیار شگفت انگیز می باشد. هر چه اطلاعات دقیق تر باشد، می توان نتایج درمانی را بهبود بخشید و احتمال عوارض جانبی بعد از تصحیح بینایی را کاهش داد. Contoura ما را قادر می سازد تا 22،000 نقطه از اطلاعات در مورد قرنیه منحصر به فرد شما، از جمله توپوگرافی آن و کمترین نقص ها را ثبت کنیم. سپس از این اطلاعات برای کالیبراسیون لیزر که عمل شما را انجام می دهد استفاده می شود. نتایج درمانی که با Contoura دیده ایم بسیار برجسته بوده است و بیماران از رضایت 98 درصد خبر داده اند!

بینایی چشم و کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید

اگرچه فناوری LASIK طی سال ها تغییر کرده است، آنچه تغییر نکرده اهمیت انتخاب یک جراح چشم پزشک با تجربه و واجد شرایط برای انجام معالجه شماست. در همین راستا، جراح اصلی انکسار ما، دکتر پورمازار، با انجام بهترین و دقیق ترین جراحی ها، همراه با تیم جراحی لیزر، با توجه به تعهد خود برای دستیابی به نتایج عالی، متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا و کمک به شما در رسیدن به اهداف تصحیح بینایی، می باشد.

جراح چشم

مطالب مربوط با لیزیک مدرن در آینده
چگونه یک جراح چشم پزشک خوب انتخاب کنیم

چگونه یک جراح چشم پزشک خوب انتخاب کنیم

انتخاب یک چشم پزشک مناسب برای سلامت فردی بسیار مهم است، ولیکن از آن مهمتر و با اهمیت تر انتخاب جراحی است که قرار است چشم شما را جراحی کند!
بیشتر
ترشح یا قی کردن چشم چیست و انواع آن

ترشح یا قی کردن چشم چیست و انواع آن

ترشح یا قی کردن چشم چیست و انواع مربوط به ترشح یا قی کردن چشم چیست؟ سوالاتی هستند که ذهن بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کرده است.
بیشتر
تزریق آواستین برای درمان چه بیماری هایی کاربرد دارد

تزریق آواستین برای درمان چه بیماری هایی کاربرد دارد

آواستین یک نوع داروی کمکی برای درمان بیماری های چشمی بوده که تزریق آن به منظور جلوگیری از کاهش دید بیمار تجویز می شود که این دارو برای انواع اختلالات چشمی و شبکیه تجویز می شود.
بیشتر
لیفت شقیقه با تزریق بوتاکس چیست

لیفت شقیقه با تزریق بوتاکس چیست

لیفت شقیقه با تزریق بوتاکس به شما کمک می کند تا جذابیت از دست رفته خود را در صورتتان بدست آورده و یک قدم موثر برای جوانسازی خودتان بردارید.
بیشتر
6LdhPwgbAAAAAMu0Zi9ePAgqbmwgzXXDuDGupz0I