دکتر پورمازار جراح و متخصص عمل لازک چشم ،لیزیک،بلفاروپلاستی

هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت

گردآوری شده توسط : گروه تحقیقاتی کلینیک چشم بینایی
آخرین به روز رسانی :04 دی ، 1400
هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت

یکی از سوالات مهمی که در رابطه با تکنیک زیبایی "تزریق ژل" مطرح می باشد، هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت است. امروزه تکنیک تزریق ژل از جمله کاربردی ترین راهکارها جهت از بین بردن چین و چروک و بازگرداندن شادابی و جوانی پوست می باشد.

با این حال از آنجایی که این تکنیک تفاوت زیادی با سایر روش های جوانسازی پوست دارد، هزینه ها و نحوه عمل تزریق ژل به فاکتور های کاملا متفاوت و متعددی بستگی دارد. در ادامه این مقاله که توسط کارشناسان ما در مطب دکتر پورمازار تهیه شده است، شما را با عوامل تاثیرگذار در هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت، بیشتر آشنا میکنیم.

هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت

در بین انواع راهکار هایی که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرند، تزریق ژل یکی از کم عارضه ترین و مناسبترین روش هایی می باشد که عموما جهت برجسته سازی و افزایش حجم لب، چانه و گونه ها، اصلاح فرم بینی، لیفت ابرو، رفع گودی و چین و چروک ها و حجم دهی به صورت می باشد. همانطور که می بینید این روش درمانی دارای کاربردهای وسیعی بوده و محدود به رفع عوامل پیری نمی باشد.

تزریق ژل به دلیل برخورداری از دو مزیت هزینه مناسب و عوارض جانبی بسیار کم، سالانه بیش از یک میلیون نفر متقاضی خانم و آقا دارد. با وجود نتایج فوق العاده ای که تزریق ژل به همراه دارد، بحث هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت، از جمله مواردی است که برای متقاضیان بسیار مهم می باشد.

هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورتهزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت

فاکتور های تعیین کننده هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت

مواردی که در ادامه بیان میکنیم، چند مورد از تاثیرگذار ترین فاکتورها بر هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت می باشند.

  • نوع ژل تزریقی

جالب است بدانید که امروزه در حوزه ژل های تزریقی، برند های مختلفی چون رستیلن، ژوویدرم در بازار وجود دارد که مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر ژل ها می توان به اسکالپترا، هیلا فرم، رادیس، کاپتیک و ..، اشاره داشت. ژل های تولید شده توسط برند های ذکر شده، هر کدام از ویژگی ها و ترکیبات خاص خودشان برخوردار بوده و در نتیجه میزان ماندگاری در هر کدام بسیار متفاوت می باشد؛

برای نمونه مواد حیوانی مورد استفاده در ژل های رستیلن سبب می شود تا این نوع ژل حداکثر تا یکسال ماندگاری داشته باشد، در حالی که در مورد ژل های ژوویدرم این عدد به دو سال می رسد. بسته به هدف تزریق ژل، میزان دوز تزریقی و ماندگاری این ژل ها متفاوت بوده و این پزشک متخصص است که باید در این مورد تصمیم بگیرد؛ لذا شما می توانید با جویا شدن نظر پزشک خود، راهنمایی های لازم را در رابطه با هزینه دقیق و نهایی کار دریافت کنید.

همانطور که گفتیم میزان دوز مورد نیاز برای تزریق، یکی از تاثیرگذار ترین فاکتور ها بر قیمت تزریق ژل محسوب می شود. در این رابطه باید بدانید که مقدار ژل مورد نیاز برای نقاط مختلف صورت، متفاوت بوده و این امر بر هزینه تزریق موثر است؛ به عنوان مثال لب ها چون حجم کمتری نسبت به دیگر بخش های صورت دارا می باشند، مقدار فیلر کمتری برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز خواهند داشت. در حالی که در مورد گونه ها عکس قضیه صادق است. تزریق میزان ژل بیشتر به معنای گذاشتن وقت و مواد مصرفی بیشتر و در نتیجه دستمزد بالاتر خواهد بود.

همچنین کسانی که چین و چروک های بیشتر و عمیق تری در چهره شان دارند، برای رسیدن به ظاهر ایده آل باید حجم بیشتری ژل تزریق نمایند که این امر سبب افزایش هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت میگردد.

  • میزان ماندگاری ژل

بد نیست بدانید که ژل‌ های تزریقی امروزه در دو دسته ی دائمی و موقت ارائه می‌ شوند که نوع موقتی آنها از محبوبیت و سازگاری بیشتری با بدن برخوردار می باشد؛ چرا که به دلیل اینکه در ساخت آنها از مواد طبیعی استفاده شده است، به تدریج جذب بدن شده و دیگر نیازی به نگرانی از بابت مشکلات آلرژیک، عفونی و .. نخواهید داشت. ضمن اینکه شما می توانید در صورت پشیمانی، با تزریق آنزیم و طی چند روز، نواحی تزریق شده را به حالت اولیه شان بازگردانید.

این مورد فارغ از مزیتی برای متقاضیان به همراه دارد، از دیگر عوامل موثر بر تعیین هزینه تزریق ژل می باشد که باید در نظر گرفته شود. به طور معمول ژل ها بین 6 ماه تا 2 سال ماندگاری دارند که این مدت زمان در صورت مراقبت درست بیشتر هم خواهد شد. با موارد گفته شده، دیگر باید متوجه این موضوع شده باشید که هر چه ماندگاری ژل تزریقی بیشتر باشد، هزینه بیشتر برای این عمل باید بپردازید.

  • هزینه پزشک و کلینیک

امروزه شما می توانید مراکز و کلینیک های زیبایی بسیاری را ببینید که در مشغول ارائه خدمات درمانی-زیبایی می باشند و طبیعتا هر یک دستمزد های متفاوتی را برای این کار تعیین نموده اند. زمانی که شما به کلینیک زیبایی مراجعه می کنید، در ابتدا باید یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص را بگذرانید تا در مورد انتظارات شما از عمل صحبت شود و همینطور پزشک، با در نظر گرفتن نوع پوست بیمار، در رابطه با میزان ژل مورد نیاز، محل تزریق و هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف تصمیم نهایی را اتخاذ نماید.

با وجود اینکه مراجعه به کلینیک‌های معتبر و دارای پرسنل مجرب و با سابقه، هزینه های بیشتری را به دنبال دارد، اما شما را از بابت دریافت نتایج عالی مطمئن خواهد کرد. فراموش نکنید که تزریق ژل در مراکز غیر مجاز به بهانه ی پرداخت هزینه ی پایین به هیچ وجه کار درستی نمی باشد، چرا که این کار ریسک بالایی داشته و ممکن است در آینده متحمل هزینه های سنگین تر و خسارات بدتری شوید.

عوامل موثر در تزریق ژل در نواحی مختلف صورتعوامل موثر در تزریق ژل در نواحی مختلف صورت

  • محل تزریق ژل

با توجه به درخواست هر فرد، محل تزریق ژل متفاوت بوده، که این عامل نیز بر هزینه این درمان زیبایی اثرگذار می باشد. برای نمونه، از آنجایی که تزریق ژل به زیر چشم یا لب ها، به دلیل حساسیت این بخش ها، مهارت و ظرافت بسیار زیادی را از سوی پزشک می طلبد، در نتیجه هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت متفاوت بوده و  تزریق در برخی نواحی، پرداخت هزینه بیشتری را برای متقاضی به دنبال خواهد داشت.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

مراقبت هایی بعد از عمل نیز در هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت تاثیرگذارند. با اتمام جلسات تزریق عوارض عمومی چون تورم، کبودی، خارش و جوش در ناحیه مورد تزریق پدیدار میشوند. برای کاهش این عوارض، لازم است به طور مرتب دارو های تقویتی را که پزشک برای تان تجویز نموده است را استفاده کنید تا با تسریع دوران نقاهت، در نهایت نتیجه دلخواه تان حاصل شود. استفاده از کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب در کنار مراقبت کافی از پوست به شما کمک می کند تا ضمن شادابی و جوانسازی پوست تان، ماندگاری نتایج را هم طولانی تر نمایید.

مراقبت های لازم بعد از تزریق ژلمراقبت های لازم بعد از تزریق ژل

مطالب مربوط با هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت
برای تزریق ژل زیر چشم چند سی سی کافی است

برای تزریق ژل زیر چشم چند سی سی کافی است

مقدار سی سی مناسب تزریق ژل زیر چشم یکی از مواردی است که ممکن است برای بسیاری از افراد سوال شده باشد که در این مقاله با آن آشنا خواهید شد.
بیشتر
جلوگیری از نابینا شدن افراد مبتلا به دیابت با درمان های لیزری

جلوگیری از نابینا شدن افراد مبتلا به دیابت با درمان های لیزری

یکی از عواملی که این روزها موجب عوامل نابینایی محسوب می شود، دیابت می باشد. بیماری قندی موجب می شود تا برای بینایی عوارضی به وجود آید که در این گزارش به معرفی و بررسی هر یک از این عوارض خواهیم پرداخت

بیشتر
سرطان ملانومای چشم چیست

سرطان ملانومای چشم چیست

سرطان ملانومای چشمی یکی از انواع بیماری های بینایی بوده که دارای انواع مختلف می باشد که بهتر است با مطالعه این مقاله با این بیماری و عوارض و راه های درمان آن بیشتر آشنا شوید
بیشتر
روش انجام عمل جراحی آب مروارید چگونه است

روش انجام عمل جراحی آب مروارید چگونه است

روش عمل جراحی آب مروارید می تواند به صورت یک عمل جراحی سرپایی انجام شود. روش عمل جراحی آب مروارید در سه روش فیکوامولسیفیکاسیون و روش های کپسولی انجام میشود.
بیشتر
6LdhPwgbAAAAAMu0Zi9ePAgqbmwgzXXDuDGupz0I