دکتر پورمازار جراح و متخصص عمل لازک چشم ،لیزیک،بلفاروپلاستی

عوامل تاثیرگذار در قیمت بوتاکس زیر چشم

گردآوری شده توسط : گروه تحقیقاتی کلینیک چشم بینایی
آخرین به روز رسانی :05 اردیبهشت ، 1401
عوامل تاثیرگذار در قیمت بوتاکس زیر چشم

قیمت بوتاکس زیر چشم یکی از سوالاتی است که معمولا ذهن افراد مختلف را درگیر می کند. بوتاکس از روش های موثر در از بین بردن چین و چروک ها محسوب می شود. این روش یکی از محبوب ترین ها در زمینه از بین بردن مشکلات ظاهری زیر چشم شناخته می شود که در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به اینکه تاثیر بوتاکس همیشگی نیست و نیاز به تزریق هایی در فواصل زمانی معین دارد، بحث هزینه انجام این عمل زیبایی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. حال در این مطلب از سایت کلینیک دکتر رضا پورمازار قصد داریم در این مورد به ارائه توضیحاتی بپردازیم.

عوامل تاثیرگذار در قیمت بوتاکس زیر چشم چیست؟

هزینه انجام عمل های زیبایی در همه جا یکسان نیست و بسته به عوامل مختلفی این هزینه زیاد یا کم می شود. واقعیت این است که پزشکان و متخصصان زیبایی شناخته شده، هزینه بیشتری را دریافت می کنند و از طرف دیگر کلینیکی که در آن قرار است عمل تزریق بوتاکس به زیر چشم صورت بگیرد نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار است. اما به جز این موارد، عوامل دیگری نیز در این موضوع تاثیرگذار است که آن ها را با هم مرور می کنیم.

عوامل تاثیرگذار در قیمت تزریق بوتاکس چشمعوامل تاثیرگذار در قیمت تزریق بوتاکس چشم

تاثیر حجم بوتاکس زیر چشم بر قیمت

تزریق بوتاکس در بخش های مختلفی از بدن انجام می شود. هر بخش از بدن با توجه به ویژگی هایی که دارد، به حجم متفاوتی از میزان ماده تزریقی نیاز است. پزشک یا متخصص از گفتگو با شما، معاینه ی صورت و نتیجه ی مد نظر تصمیم می گیرد که از چه میزان بوتاکس برای تزریق استفاده کند.

هر چند معمولا برای هر قسمت از بدن از جمله زیر چشم به مقدار مشخصی از ماده ی تزریقی نیاز است، اما بر اساس شرایط مراجعه کننده و مسائل دیگر ممکن است این میزان کاهش یا افزایش پیدا کند. به طور کلی این عوامل شامل موارد زیر است:

قدرت ماهیچه ای

قدرت ماهیچه ای بر اساس عوامل ارثی، سبک زندگی و... در هر فرد متفاوت است. کسانی که از ماهیچه های زیر چشمی قدرتمند تری برخوردارند، به میزان بیشتری بوتاکس برای تزریق نیاز دارند.

متابولیسم بدن

حتما می دانید که بوتاکس پس از مدتی جذب بدن می شود. از آنجایی که سرعت متابولیسم های بدن در هر فرد متفاوت است، ممکن است پزشک نیاز پیدا کند تا برای جلوگیری از جذب سریع از میزان بیشتری بوتاکس استفاده کند تا تاثیر آن بر زیر چشم طولانی تر شود.

موقعیت تزریق و هدف

اگر هدف از انجام تزریق بر طرف کردن چین و چروک ها باشد، نیاز است تا در هر قسمت به میزان مشخصی از ماده بوتاکس تزریق شود. هر چه چین و چروک ها بیشتر و پراکنده تر باشد تزریق بیشتری صورت می گیرد.

فرم و شکل صورت

از عوامل موثر بر قیمت بوتاکس زیر چشم، فرم و شکل ظاهری صورت است. افرادی که صورت کشیده تری دارند و ناحیه زیرچشم آنها بزرگتر است، به تزریق بیشتری نیاز دارند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت تزریق بوتاکسعوامل تاثیرگذار در قیمت تزریق بوتاکس

تاثیر نشان تجاری بوتاکس زیر چشم بر قیمت

همانطور که در محصولات مختلف در صنایع قیمت نهایی محصولات با توجه به نشان تجاری آنها متفاوت است، در دنیای پزشکی نیز این موضوع صدق می کند. از جمله برند های شناخته شده در کشور ما می توان به برند انگلیسی دیسپورت و همچنین آلرگان اشاره کرد که آمریکایی شناخته می شود. این برند ها با توجه به محل تولیدشان قیمت بیشتری نسبت به سایر برند ها دارند. نکته هم در زمینه برند دیسپورت، استفاده از لاکتوز در تولید آن است. به همین دلیل توصیه می شود افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند از این برند استفاده نکنند.

 نورونوکس ساخت کشور کره است که قیمت متوسطی دارد. همچنین نشان تجاری کنیتوکس و زئومین ساخت کشور چین می باشند که نسبتا ارزان هستند. اما در این بین یک نشان ایرانی هم خودنمایی می کند. مصپورت یک برند ایرانی است که با توجه به تولید در داخل کشور قیمت بالایی ندارد. توجه کنید که قیمت بالا لزوما به معنای کیفیت بهتر در زمینه مواد مصرفی درمانی نیست.

آخرین اخبار و مطالب تکمیلی را در این بخش دنبال نمایید

بررسی بوتاکس پیشانی و مزایا و معایب آن

آشنایی کامل با تزریق بوتاکس به زیر چشم

آنچه باید درباره‌ی ویژگی ها و مزایای مزوبوتاکس بدانید

منطقه هدف تزریق و تاثیر آن بر قیمت بوتاکس زیر چشم

استفاده بیشتر از بوتاکس به معنای هزینه بیشتر تزریق بوتاکس است. این عامل تاثیرگذار بر قیمت بوتاکس زیر چشم تاکید می کند که هر چه به دلایل مختلف به تزریق بیشتری نیاز داشته باشید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. گرچه قابل توجه اینکه تزریق بوتاکس زیر چشم به میزان کمتری ماده اولیه نسبت به تزریق به سایر نقاط بدن نیاز دارد.

تاثیر موقعیت جغرافیایی بر قیمت بوتاکس زیر چشم

فارق از اینکه چه پزشکی و با چه میزان از تجربه و تخصص به تزریق بوتاکس می پردازد، محل انجام این عمل نیز بسیار در هزینه شما تاثیر دارد. انتخاب یک کلینیک بزرگ و شناخته شده تر هزینه بیشتری به شما تحمیل می کند. اما موضوع دیگر به شهر شما مربوط می شود.

معمولا در شهرهای بزرگ هزینه تزریق بوتاکس زیر چشم بیشتر از شهرهای متوسط و کوچک است. البته بعضی از شهرهای کوچک به دلیل کمبود امکانات یا ماده اولیه تزریق ممکن است هزینه بیشتری از شما دریافت کنند. اما به طور معمول قیمت تزریق بوتاکس در شهرهای بزرگ بیشتر است.

قیمت تزریق بوتاکس  دور چشمقیمت تزریق بوتاکس  دور چشم

قیمت بوتاکس زیر چشم در کلینیک دکتر پورمازار

در شهر تهران متخصصان و پزشکان مختلفی به تزریق بوتاکس در زیر چشم می پردازند. دکتر پورمازار نیز به عنوان یکی از با تجربه ترین و شناخته شده ترین پزشکان چشم و زیبایی در شهر تهران شناخته می شوند که تزریق بوتاکس با بهترین قیمت را در کلینیک خود ارائه می دهند.

از دیگر خدماتی که می توان در کلینیک اختصاصی ایشان دریافت کرد می توان به اصلاح عیوب انکساری چشم، تزریق ژل و چربی زیر چشم، درمان تنبلی چشم، خدمات لیزر چشم، خدمات مرتبط با عینک، تشخیص نمره چشم، عمل زیبایی پلک ها و مجاری اشکی و... اشاره داشت

مطالب مربوط با عوامل تاثیرگذار در قیمت بوتاکس زیر چشم
خشکی چشم و علائم، نشانه ها و درمان آن

خشکی چشم و علائم، نشانه ها و درمان آن

در بیماری خشکی چشم، مجاری اشکی چشم به اندازه کافی قادر به تولید اشک نیست و این امر باعث می شود که سطح رطوبت چشم به شدت کاهش یافته و درون چشم خشک و حساس شود.
بیشتر
چشم مصنوعی و مراقبت، شستشو و قرار دادن آن

چشم مصنوعی و مراقبت، شستشو و قرار دادن آن

پروتز چشم مصنوعی ظاهر کاسه چشم آسیب دیده را بهبود می‌بخشد. در صورتی که کل چشم خارج شود، پروتز چشمی مانع از این می‌شود که کاسه چشم گسترش پیدا کرده و فضای خالی را پر کند.
بیشتر
نوشیدنی های مناسب برای تقویت بینایی و سلامت چشم ها

نوشیدنی های مناسب برای تقویت بینایی و سلامت چشم ها

آیا شما هم به دنبال حفظ سلامت چشم با نوشیدنی های مناسب هستید؟ ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره سلامت چشم با نوشیدنی های مناسب صحبت کنیم.
بیشتر
آیا لیزیک در دراز مدت سبب ایجاد آب مروارید می شود

آیا لیزیک در دراز مدت سبب ایجاد آب مروارید می شود

آیا میدانید رابطه لیزیک و آب مروارید چیست؟ مسئله مهمی که در رابطه لیزیک و آب مروارید وجود دارید این است که آیا انجام این عمل موجب آب مروارید میشود؟
بیشتر
6LdhPwgbAAAAAMu0Zi9ePAgqbmwgzXXDuDGupz0I