دکتر پورمازار جراح و متخصص عمل لازک چشم ،لیزیک،بلفاروپلاستی

برای تزریق ژل زیر چشم چند سی سی کافی است

گردآوری شده توسط : گروه تحقیقاتی کلینیک چشم بینایی
آخرین به روز رسانی :09 آبان ، 1401
برای تزریق ژل زیر چشم چند سی سی کافی است

برای تزریق ژل زیر چشم چند سی سی کافی است؟ اگر شما هم تمایل دارید تزریق ژل و فیلر برای رفع گودی، سیاهی، چروک و پف دور چشم خود انجام دهید باید بدانید برای انجام این کار چه مقدار ژل مورد نیاز خواهد بود. پاسخ به این سوال می تواند رفع دغدغه مهمی برای شما باشد تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را لحاظ فرمایید.

می دانید که با انجام این عملکرد زیبایی، آسیب های پوستی که دور چشم شما ایجاد شده است به خوبی از بین خواهد رفت. به همین منظور در این مقاله با کلینیک تخصصی چشم بینایی دکتر رضا پورمازار همراه باشید تا اطلاعات کاملی بدست آورید.

مقدار سی سی مناسب برای تزریق ژل زیر چشممقدار سی سی مناسب برای تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم

قبل از آن که بدانید برای تزریق ژل زیر چشم چند سی سی کافی است بهتر است کمی به ماهیت این عملکرد زیبایی و درمانی توجه کنید. به علت مشکلات مختلف همچون؛ بیماری ها، افزایش سن، برخورد نامناسب با پوست دور چشم، تغذیه غلط و ... افراد دچار مشکلات متعددی می شوند.

چروک های زیر چشم، ایجاد سیاهی، پف و ... در اطراف چشم ها گوشه ای از این مشکلات است. به همین منظور افراد به دنبال درمان این مشکلات بر آمدند. در چنین شرایطی تزریق ژل و بوتاکس به زیر چشم ها به شما کمک می کند تا یک درمان موثر و تقریبا بدون عارضه را در پیش بگیرید.

برای تزریق ژل زیر چشم چند سی سی کافی است؟

اکنون که می دانید تزریق ژل و فیلر برای زیر چشم چه اهمیتی دارد، بهتر است از میزان مورد نیاز برای تزریق نیز اطلاع پیدا نمایید. در واقع میزان مورد نیاز برای تزریق شما به حجم مشکل بستگی دارد. در جلسه تزریق ابتدا پزشک میزان گودی، افتادگی و ... اطراف چشم شما را بررسی کرده و سپس بر اساس آن تصمیم می گیرد چه میزان ژل به آن منطقه تزریق نماید.

به طور کلی اکثر مراجعه کنندگان برای زیر چشم های خود به 1 سی سی ژل نیاز دارند. اما ممکن است در برخی از افراد مشکل گودی زیاد باشد و نهایتا تا 2 سی سی تزریق با توجه به صلاحدید پزشک صورت بگیرد.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

قیمت ژل های تزریق صورت

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم

ماندگاری تزریق ژل زیر چشم

پس از آن که دانستید برای تزریق ژل زیر چشم چند سی سی کافی است نوبت به این می رسد تا از ماندگاری این عملکرد نیز بیشتر اطلاع پیدا نمایید. به طور کلی ماندگاری این ژل و فیلر ها به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت اما مسئله مهم این است که با انجام برخی مراقبت های ضروری شما این زمان را افزایش داده و برای حفظ بهتر آن بکوشید. به طور کلی این ژل ها 6 تا 18 ماه ماندگاری خواهند داشت.

تزریق ژل زیر چشمتزریق ژل زیر چشم

مراقبت های مهم پس از تزریق ژل به زیر چشم

بعد از آن که بررسی نمودید برای تزریق ژل زیر چشم چند سی سی کافی است و تزریق را انجام دادید نوبت به رعایت مراقبت های ضروری می رسد تا مدت زمان ماندگاری عملکرد انجام شده را افزایش دهید. در طول این ایام و البته دوره نقاهت لازم است اقدامات مهمی را انجام داده تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید. این موارد عبارتند از:

  • پس از تزریق ابدا تا پایان دوره نقاهت به زیر چشم خود فشار وارد نکرده و از انجام هرگونه ماساژ و دستکاری به شدت خودداری فرمایید.
  • در این مدت مصرف نمک خود را کاهش داده و از تغذیه سالم با مصرف ویتامین ها، کربوهیدرات و ... به خوبی بهره مند شوید.
  • خود را هیدراته نموده و از نوشیدن آب کافی بهره مند شوید.
  • در صورتی که پزشک پماد خاصی برایتان تجویز کرده است به خوبی آن را استفاده نمایید.
  • ممکن است پس از تزریق کمی قرمزی، التهاب، درد و ... داشته باشید که با سپری شدن زمان رفع خواهد شد.
  • در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید. در صورت ضرورت حتما از کرم های ضدآفتاب با اس پی اف بالای 30 به همراه عینک دودی به خوبی بهره مند شوید.
  • تا پایان دوره نقاهت( تقریبا 3 تا 5 روز) از انجام فعالیت های شدید ورزشی و پر فشاری که می تواند سبب تعریق شما شود پرهیز کنید.
  • از رفتن به سونا، آب گرم، جکوزی در دوره نقاهت بهتر است دوری کنید تا ژل در زیر چشم شما به خوبی ثابت شود.

هزینه تزریق ژل زیر چشم

پس از آن که اطلاعات کاملی بدست آوردید و مطلع شدید برای تزریق ژل زیر چشم چند سی سی کافی است بهتر است به بررسی هزینه آن بپردازید. لازم است بدانید که قیمت کار شما با توجه به میزان ژل تزریقی می تواند دارای تغییرات باشد. اگر دارای گودی بیش از حد باشید یا چروک های آن ناحیه دارای مقدار زیادی باشد ممکن است میزان ژل مورد نیاز برای شما زیادتر باشد.

به طور کلی قیمت تزریق ژل زیر چشم می تواند به عوامل دیگری همچون؛ تعداد جلسات، دستمزد پزشک، موقعیت جغرافیایی، برند ژل مورد نظر و ... نیز کاهش یا افزایش پیدا نماید. شما می توانید قبل از انجام این عملکرد زیبایی ابتدا با پزشک خود مشورت نموده و بررسی کنید قیمت انجام این کار با توجه به میزان سی سی مورد نیاز شما چه مقدار خواهد بود.

هزینه تزریق ژل زیر چشمهزینه تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم در کلینیک دکتر پورمازار

در این مقاله سعی شد به پاسخ صحیح این سوال که برای تزریق ژل زیر چشم چند سی سی کافی است، پرداخته شود. اکنون شما اطلاعات کاملی از آن داشته و می دانید چه مقدار مورد نیاز شما خواهد بود. کلینیک تخصصی چشم بینایی زیر نظر دکتر پورمازار مفتخر است تزریق ژل زیر چشم شما را با استفاده از بهترین برند ها و بهره مندی از جدیدترین متد روز دنیا برای شما مراجعه کنندگان محترم انجام دهد. از یاد نبرید که در این مجموعه می توانید از خدمات دیگری همچون؛ اصلاح عیوب انکساری، آب مروارید، لیزیک و لازک، آب سیاه، زیبایی پلک و مجاری اشکی، لیزر شبکیه و ... را نیز بهره مند شوید.
مطالب مربوط با برای تزریق ژل زیر چشم چند سی سی کافی است
تقویت چشم بعد از عمل لیزیک

تقویت چشم بعد از عمل لیزیک

تقویت چشم بعد از عمل لیزیک از مراحل مهم در روند درمان محسوب می‌شود. بعد از این عمل، باید با رژیم غذایی مناسب و چند کار ساده، از چشم مراقبت کرد.
بیشتر
انواع بیماری شبکیه چشم کدام است

انواع بیماری شبکیه چشم کدام است

بیماری شبکیه یکی از انواع بیماری چشمی بوده که دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از علائم خاص خود برخوردار هستند.
بیشتر
شرایط معافیت چشم پزشکی از دوره سربازی

شرایط معافیت چشم پزشکی از دوره سربازی

معافیت چشم پزشکی یکی از انواع شایع معافیت های پزشکی در جمعیت متقاضیان است. معافیت چشم پزشکی به دلایل مختلفی پس از معاینات پزشکی صادر خواهد شد.
بیشتر
هر یک از علائم چشم من به چه معناست

هر یک از علائم چشم من به چه معناست

آشنایی با علائم چشمی ،در تشخیص زود هنگام بیماری های چشمی تاثیر زیادی دارد. در این مقاله به معرفی رایج ترین علائم چشمی و علل ایجاد آن ها می پردازیم.
بیشتر
6LdhPwgbAAAAAMu0Zi9ePAgqbmwgzXXDuDGupz0I